Hajken

Sitter just nu och lyssnar på bamse låten haha!:)
Har vart ledare på sommarhajken i stallet.Jätte kul har det varit lärt känna nya personer.Pratat med personer jag inte pratat med på flera år haha!:D
På fredagen blev det lite lekar som pär begär och stafett i ridhuset.Sen var det dax för spökrunda.Vet itne riktigt vad man ska säga omd en.Så skriver inte mer än att jag skulle stå på en stock och sen springa och skrika och sen gömma mig bakom buske och hoppa fram åå skrämma dem.
Sen skulle vi sova.Jag sov inne med maja.Vi somnade vid 2.Och vaknade vid halv 7 haha ;PPå lördagen avr det några som red så vi gjorde lite allt möjligt vi spelade tex kubb :)(mitt lag vann hihi)Sen gick vi en runda där det var stationer på vägen.Sen blev det dax för grilling(hamburgare).På kvällen åkte jag hem för att träffa släkten.Vilket inte gick så bra.Råkade somna i soffan.Så hann se dom i typ 30 min innan jag åkte igen.
När jag kom tillbaka var det lekar på gång och sen disco.
Sen satt jag med ganska många andra i klubbstugan och berättade spökhistorier.
Den natten sov jag i tältet.Alla somnade typ förutom jag ,lollo,felle och felix vet itne riktigt hur länge vi var uppe.På natten regnade det iaf jätte mycket så när vi vaknade var en i tältet jätte blöt haha:)
Vi packade våra saker och åt frukost sen avr det dax för lekar igen:P
Jag åkte hem lite tidigare för att vi skulle till stan.
I stan tittade jag lite på datorer med pappa.Men självklart är ingen data bra nog enligt honom.
Sen åt vi donkan och lite sånt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0