Dålig uppdatering!

Har inte hunnit uppdatera för det har åskat typ hela tiden och jag har vart i väg och lite sånt :D
Skriver lite om i går.
Först var det skola.Fett segt.Matilda åkte typ hem för hon skulle på student.Och ja dagen var fett seg vi hade typ 3 timmars rast....
Det enda som var viktigt den dagen var bara kemin i typ 15 min (vi gjorde egen labb)sen tittade vi på en onödig film.
På so:n tittade vi på film ,tråk, sen 2 timmars rast.
so i gen i typ 15 min sen rast i 1 timme. sen matte.och där var jag reda klar med allt.
Så fett onödig dag.På rasten gick jag och emine till ica och sen millis mums :D
Sen spelade vi air hockey och lite sånt.När jag kom hem åkte vi på student fest.Min moster tog studenten:)Så var där hela kvällen.
Var fett trött också.Hade läst till kl 12(på natten då)och vaknat vid 7 så jobbig dag!
Idag ska jag rida och lite sånt.
Är typ helt yr och mår jätte illa :( hopap jag inte håller på att bli sjuk nu när det snart är sommar lov :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0