Dålig uppdatering

Har vart skit dålig på att uppdatera men är helt konstig orkar itne göra ngt och vill inte göra ngt mer än att sitta och deppa framför tv:n med en chips påse i knät.
Färgade iaf håret i går.Samma färg som innan mood mörkbrun.Älskar modd färgen.
Så ett tips är mood.I de bruna färgena är det ngt rött i.Jätte många som undrat om jag har ngn sort röd färg.Kanske inte just den jag har nu men dedn jag använde först:)
Isomamr blir det att färga håret blont tror jag.
Mamma ska kolla med en frisör:)
Så vi får se.Sen vet jag inte om jag skulle passa i det men då är det ju bara att färga om i sånna fall.
Idag har det vart skola.
Vi hade först engelska men kollade på film.Våran lärare kom typ inte från början så jagmatidla och emine å angelica gick tpy i väg:P
en i drott vi körde lacross bräännboll :)
Sen matte och vi fick spela spel och sånt.Jag emine och angelica skulle göra en frågesport som visade sig att man skulle göra på datan och skärmen var den stora tavlan så till slut var jätte många i klassen också med:P
Vi körde frågesport om häst raser och sånt haha:P
Sen lunch ,tyska,svenska hål timme och teknik.
Imorgon blir det att städa skåpen,fotboll med 7 b och c sen 9:ornas musikal och typ sånt tror jag!:S
Onsdag kf dag i rottne :D och på torsdag skolavslutning fredag,lördag och söndag blir det sallet på hajk!:) fett najs nästa vecka blir det hoppträning och sommarhoppet tävling .:D
Oj va mycket jag skrev Älskar er som faktiskt orkade läsa haha!;)
//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0