Aj min hand

Åhh har skit ont i handen.Den känns jätte konstig.
Har typ suttit för mkt vid datan.Använder inte musen och min lilla hand är ju inte van vid touch plattan så ah ;)
Älskar tangenterna på denna datan så skulle kunna skriva hur mycket som helst.:P
Love på denna datorn;) '
Har städa mitt rum i dag.Eller min lilla broder gjorde det mesta haha;)'Har haft ont i magen och halsen.Huvudet känns lite stel men har typ vart hungrig och för lat för att fixa mat.
Hampus skulle bädda min säng och kasta i alla kuddar och gosedjur.Han stog längst bort och sen kastade en fågel i sängen.Och den landade bakom en stor kudde g¨år inte förklara de haha ;) så får göra det med bilder i stälelt haha ;)
Så landade den och han stod längstbort;)Haha scary!;)(movie 11)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0