uhhhhhh

Helllllluu vart i tingsryd i dag jö,Var fett dåligt för vi åkte dit för hästaffären.Skulle köpa en säkerhets väst till mig men så fanns den inte i min storlek och inte i lager eller någonting och då blev vi lite arga och skulle titta på ridbyxor men alla var svindyra eller fanns inte i min storlek heller.Och ja allt jag super dyrt så vi köpte bara två hundben och ridhvantar till mig.
Hittade en mössa som var helt underbart snygg sen kollade vi på priset 600 kr ;OO
Förr enn mössa?!!!!Kingsland saker är typ alltid dyrt men dert var lite överdrivet-.-

Så vi åkte till växjö igen och till ciry gross så köpte en väst där istället :)
Ska få den i julklapp! 1000 kr kostar den haha!

Antar att jag inte ska klaga?:)))

Nu ska jag spela sims shaoooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0