Shooow

Hejsan hoppsan lillebror!
Sitter och funderar på vad det är som ska med till morgondagen.
Lucia show i stallet ju!
Tycker ni ska kolla på den det som kommer att visas är
*lucia tåg
*olika ridstilar
*Åretsridskole häst(det håller jag å maja i hihi!:D)
*avtackning för våran älskade philip som ska få ett nytt hem
*lag punkt(lagen som vart med och tävlat denna terminen,jag var med i div III laget)
*ridlärarnas punkt
*och det bästa!!!!Us-spexet(vi i us hittar på ngt!)
Kul va? Det börjar vid kl 15.00 och kostar 20-30 kr för barn under 15 år och 40 kr för de över 15 :)))


Idag har det vart skola.Hade idrott första lektionen och jag hatar det...Mår fett illa när jag rör mig för mycket på morgonen och då är ju dans inte det bästa direkt.
Och idag mådde jag kasst ont i huvudet och mått illa.
Matte prov hade vi också.Gick bra faktiskt svarade på allt men vet inte om ngt av det är rätt.Hoppas vi får våra prov snart iáf

Annars har jag kollat på typ 8 avsnitt av the vampire diaries! lovveeee!<3

Nu ska jag fortsätta packa och sen soooova!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0