Ny blogg

Ny blogg nya möjlighetere-HAAAAAAAAAAHA låter som en sån där som tror att dem kan göra livet bättre när det blir ett nytt år hahaaaaaaaaaaaaaa (jag vet det var inte ens kul och så var det ju bara ett skämt så ta de lungt -.- HAAAAAAAHA)

Hoppträningen gick galant idag!Hade hajen och först glömde jag bort hur jag skulle rida han.Han är sjukt seg men blir allt lite pigg när man väl skänklat igång han!
hoppade en rulig bana fast inte så högt.Sen hoppade vi över ett hinder som det stog en flaska på så fick man inte riva flaskan och man fick inte sakta av till skritt så skulle man komma på det om och om igen.
Kom 2:a
Hoppade hindret 15 gånger och när vi rev sista gången var det lite mitt fel för hade jag bara styrt in han lite så hade vi kunnat fortsätta-surt.

Men jag har bytt blogg föresten så kmr inte blogga här mer.
Dock ska bloggen finnas kvar.
Vet inte om jag tar tbx denna bloggen sen men får inte ihop designen alls och det är fett tråkigt.
Nya bloggen heter.


Sanddbberg.devote.se
ingen stor skillnad alltså!
Fixar designen imon!

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0