Men stick!

Hej hopppp stör mig på alla som säger att hästar är hamburgare så ni som säger det kan typ sticka till ehlvetet elr ngt.

Och ni som säger de har nog egentligen inte ens ätit de,inte jätte vanligt i sverige+ att de svenska hästarna har massa mediciner i kroppen som skulle förgifta oss så ahhh!
Stick idioter!


Skola i dag seeegt.Tror jag är synsk:O
PÅ SO:N så jobbar vi i grupper och när vi lottade grupperna kände jag på mig att jag skulle få jobba om det ämnet och att jag skulle få jobba med dem 2 jag jobbar med erkänn läskigt?:O

Aja rasten var kall..:(Gick till ica med matilda och det typ spöregnade ju!:(
Köpte nudlar och energi dricka och fick matilda till att dricka de hahah!(hon hatar de typ)

Annars har skolan vart rätt slapp.
Fick reda på att ja g har e i tyska lisa har B!Hon är jö sjuk den ungen!
Skulle gärna byta hennes hjärna mot min hjärna :D

Efter skolan var jag med lovisa.Vi gjorde rise crips! *mums*Fast dem blev äckliga:P
Typ socker klumpar i hehe sen spelade vi typ spel:P
Nu blir det att fixa musik läxan och sen sova!


God natt!

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Sluta nu, inte byta hjärna det göra ont! (: <3

2011-12-17 @ 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0