Man kan undvika sanningen men någon gång kommer den alltid fram.Vare sig du vill eller inte Livets spel.

Känner mig värsta duktig!
Fixat lite i mitt rum i dag.Kollade igenom min smink och parfym .m låda och ja där hittade man endel.
Har tex 11 parfymer.och 8 deo-sar ;))
Varav den parfymen som luktade godast typ var sönder men nu helt plötsligt funkade den :Djag klagar itne iaf.
Sen har jag typ tusentals med ögon skuggor och nagellack m.m

Som sagt ngr parfymer!Tkr ni borde skaffa dem som jag har!(A) dem luktar sketa gott allihopa


Sen har jag även vart ute och tagit kort med rambo hihi.
Och vart i stallet och gosat med min bebis ponnie.Borstade han lite och så.
när jag kom hem så cyklade jag 20 min på våran sån dära trampcykel sak.
Nu ska jag fan få ben muskler!!!
Sen har man ju ävet kollat lite på tv:n var ju typ göta kanal hihi!Sen var det ju världscupen i hoppning men fick inte se det eftersom att göta kanal var på men spelade in det iaf!
Nu har jag precis duschat och lyssnar på lite musik.Justin Biebers jul sånger är grymma!!!!!

Nu blir det spela lite sims och sen sova i min über mysiga säng
go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0