Köpa heeest?

Matilda ericsson vill inte att du ska komma om typ ett halvår och säga att du inte hört mange låten!(A)

(matilda är seg på att lyssna på musik)

Idag har det vart seg och jag vet att jag är seg på att blogga.
AJa skola i dag som sagt.
Fick reda på betyg i typ 4 ämnen.
Har D i samhälls kunskap och D i historia (tkr dock att jag skulle få högre men nöjd ändå)
Och i svenskan får jag ett C (fettigt nöjd för de ;D)
Och iengelskan har jag ett stakrt E(typ väldigt nära att få ett D men aja:D)
Är typ skit dålig på engelska :)
Längtar till nästa vecka så man får reda på betygen:P
När jag kom hem kändes det värsta skönt.
Att man inte har läxor att det typ är över lixom.
Spelade lite sims och tittade på vampire diaries!(Y)

Nu en bild på kwestia och mig och jag vet bilden suger!

Loveee på den lilla hesten!

Kommentarer
Postat av: Matilda Ericsson

Tack vad snällt av dig:-)

2011-12-15 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0