kan man drunka i ögon?

Ellllllu känner mig värsta stolt.
Har gjort bioli inlämsning uppsgiften så nu har jag bara 2 ½ frågor kvar och vi har en lektion på oss i mon och sen lämna in så det kommer iaf bli klart!
Även övat på tyska så kan det kanske bra men inte helt;P
Ajaaaaaaaa spelar sims nu ;PSka instrallera året runt hihi
Hoppas jag kan få lite mer sims spel av matilda sen!(a)Hon har tre andra spel som inte funkar men om jag fattat det rätt så ska hon få nya sånna skivor och då snor jag dem av henne!(AAAAAAAAAAAA)
Imon blir det plugga plugga och plugggga!Fett jobbigt efter som att det bara är denna veckan och nästa vecka innan det sätts betyg så man har värsta mycket att göra nu!
*engelska läxa(onsdag)
*biologi inlämnas(onsdag)
*tyska prov(torsdag)
*ev.kemi ersättning(torsdag)
*matte prov(fredag)
*musik teori grupparbete imlämning(fredag)

Och nästa vecka så blir det fysik prov och failar man på det så får man F i fysik -.-


Jobba jobba jobba!
Blackis får sin vinter vila i ngr veckor nu och sen sätter jag igång för en ny tävlings säsong :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0