Jä*la rååååttor !

Åhhhh vad jag hatar min klass,alla är så sjukt egoistiska där och fattar verkligen inte att jag kommer få ig men vf skulle dem bry sig?Ska sparka dem i röven så de flyger till kina och där kan dem stanna..
Kaos i skolan och tillslut pallade jag inte mer då har jag en spec stänga av allt knapp skrattar inte pratar itne gör inget mer än att glo.....Dock gör det att jag inte hör men aja.
Lärarna hotar alltid att de ska slänga ut folk men de enda dem gör är att slå saker i bänkarna och skrika vilket gör atrt vi duktiga blir döva ...Smartra dem är...
Aja nu ska jag inte tolerera (stavning?)det mer...
Så det så.

Vart med matilda i dag.Hon är dum.Hon berättade inte att vi skulle behöva cykla på en blöt cykel typ sketa långt-.-
Hade bara en skinn jacka också så det var ju inte kallt elr så;)
Vi var hos våran lärare(som dock inte jobabr för att hon är sjuk) hennes stall hon var inte där men hennes dotter var.Dem har verkligen jätte söööta heeestar som typ nös mig i ansiktet och massa sånt -.-

Annars har jag en ny pojkvän,matildas katt haha :DDen var jätte gosig och typ la sig på min arm och kramade mig(dock tror jag den är otrogen mot mig för den gör så mot många;O)

Oj va mke jag skrev hihi! :D

Söööt va?Skulle aldrig kunna leva utan den vackra ponnyn!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0