hate it!

Får inte ihop min design alls!Headern blir helt konstig och allt!:(
Aja får se hur det blir annars byter jag till devote.
Var i stan igår med brossan vi tog bussen in och gick först til donkan.
Herregyd maten tog alldrig slut jag åt och åt och åt men det hände aldrgit ngt haha!:P
Sen gick vi och handlade jul klappar!
Efter ett tag kom mamma och vi gick till hemma kväll å köpte godis:DD*gillas*
När vi kom ut därifrån kom en kvinna och typ skrek att någon dödat en katt och så skrek hon att alla människor var sjuka i huvudet och så gick hon ut mitt i vägen i den stora korsningen vid bion så alla bilar frick typ stanna och så fortsatte hon att skrika.
När vi kom till våran bil hade hon kommit en ganska långbit därifrån men man hörde henne jätte väl!:O

Senvar vi hos blackis hade inte träffat han sen i söndags och han blev glad av att se mig faktiskt!:D
Han stog och gosade igenom mitt ansikte hhihihi sötnuuus heeest<3
Älskar min ponny över allt annat<33333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0