Happppy meee!

Hej  alll meenniskor!
Är typ världens lyckligaste.
Först skola,fett segt.Lucia i dag med så vi tittade på lucia tåg och missade en lektion och ennan fikade vi på jätte tråkigt men bättre än lektion såklart.
Efter skolan var det konfa.Sista gången.
Sen hem och sen vidare till stallet på dressyr träning(sista gången :'( )
Blackis har sin vinter vila nu så jag fick ha ridskole häst.
Och jag fick rida kwestia(hon är privat häst men går vissa ridlektioner)
Aldrig ridit henne innan så det var kul.
Gick jätte bra faktiskt och efter fick jag beröm typ för att jag kan rida många hästar på tyglen redan första gången jag rider dem och typ för hur jag red mirco på lucia showen.
Höll på att spricka av lycka av den berömen för denna terminen har jag verkligen jobbat för att bli bättre och jag har äntligen börjat tävla loka tävlingar med en unghäst som jag själv utbildat och även om det ör väldigt stora uppförsbackar är det otroligt skönt när det går neråt igen och allt blir bra!

Love stallet love hästarna!
Love poå deme för att de gör mitt liv hihi!<333333333333333
Mamma tåg ngr dåliga bilder som jag ska redigera sen men laddar upp dem imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0