All i want for christmas is youuuuuu

Känns inte som att det är 1 vecka kvar till jul.Ingen snö och utan snö blir det ingen julkänsla:(
Vi har satt in granen idag,är värsta negativ men tkr inte den blev alls fin;P
Men aja,annars har jag bara spelat sims och lyssnat på musik &vart i stalllet.Har verkligen inte gjort ngt annat.
Iaf i stallet borstade jag lite på Blackis.Helt galen var han så man märkte att han inte blivit vårdad på ett tag haha låter konstigt men när vi inte håller på så mycket med han så blir han galen å vägrar att stå still ,står och gnäggar och knäppar sig när man väl börja borsta han elr ngt.
Men med mat blev han lugn:P
Jättem  mysigt var det att gosa lite med han.
Imon ska jag ta med mig varm vatten och tvätta hans ben och han äckliga svans.
veckan efter julen blir det att klippa lite stupp i nacken och hans svans och sen börja gå lite med han på banan.Och ringa hovslagaren för blackis har ju självklart tappat 2 skor i sin vila.
Och veckan efter det blire igångsättning på riktigt:DDDDDD

Aja nu längtar jag till måndag.Då äör det hoppträning och jag ska ha ridskole häst,inte lika kul som med Blackis men aja kul ändå.Sista gången också:(((
Tror vi ska hoppa bana och förhoppningsvis blir det lite höjdhoppning.

Förra året blev det 110 cm på ridskolehästen Hajen! :)

Oj va mkt jag skrev hihi!


Åhhhh vill att de ska vara snö så man kan ta vinter bilder på älsklingggg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Han kanske egentligen är det då, vem vet? ;)

2011-12-17 @ 20:45:11
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0