Åhh vad jag e glad

Hej hej orkade inte skriva i går när jag kom hem ,typ somnade i soffan;P
Iaf åkte till stallet vid 11 och där fixade vi allt för showen.
Fixade också mirco elr felicia fick göra det haha! ;D
(Felicia och mirco typ hånglade;Ohan typ slickade henne i ansiktet typ äckligt jue;O)
När jag red fram han så bråkade han för att han ville följa med de andra hästarna i lucia tåget men när han väl gick framåt gick han jätte fint.Sen trodde vi att han skulle bråka inne i ridhuset men han var skiiiit fin!
Gud vad jag älskar den hästen!<3

Lag punkten gick oxå bra.Vi sat typ på en vagn efter en fryhjuling och vinkade när e-l sa våra namn och sånt:)

Us-spexet var skit kul.Vi var några som var hästar och några som var ryttare i typ två lag sen sperang hästen med ögonbindel och skulle hoppa ett hinder,gå slalom,typ hålla i ett ridspö och snurra runt 5 varv och sen gå balansgång komma över en mur och sen springa tillbaka.Felicia varmin ryttare och jag typ trillade en gång haha!
Det gjorde jö ont!
Har filmer på vissa saker som matilda filmade kanske lägger upp dem sen får se!:)
Nu är jag typ sjuk:(
Pnt i huvudet  ont i halsen och förkyld:((((
Och jag får inte bli sjuk för då kan jag inte göra fysik provet på tisdag och då får jag ig i fysik:((((
Aja åka till stan nu för att försöka hitta en jacka och skor :)))
Shaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0