Åhh va jag e glad ;D

Hej heeej segt inlägg men aja,
Vart fett trött i dag trodde jag skulle somna i skola och kan säga att jag var nära flera gånger iaf på so lektionen.
På lunch rasten gick jag å tilda till ica,köpte chips och energi dricka och sen pluggade vi tyska.
Efter skolan följde maja med vi typ snackade och åt sen åkte vi till ridskolan för att rida åretsridskole heest.
Vi red h*n lite och så,Första gången jag red h*n och jag blev totalkär haha!
Love that horse now (a)
sen när jag kom hem tittade jag på bööööda och sen pluggat matte med pappa i typ 2 timmar,men kan det nu iaf...
Så imon blire matte prov.
Och i dag var det tyska prov gick väl helt okej.
Goooooo nattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0